Λουράκια παντού

Σ’ αυτό το σημείο θα πρέπει να σας πω ότι είμαι πάρα πολύ δύσκολη όσον αφορά το καλοκαιρινό παπούτσι. Δύσκολα μου αρέσει κάτι και νομίζω ότι παίρνω το βραβείο της χειρότερης πελάτισσας. Υπάρχει όμως ένα παπούτσι που το λατρεύω και πάντα το έχω στην παπουτσοθήκη μου. Και δεν είναι άλλο από τα strappy σανδαλάκια.

PIN: sjashleymarie // Brown AEO Strappy Sandal:

Θεωρώ ότι είναι ότι πιο όμορφο και πιο άνετο ταιριάζει σε μένα.

Και κάπως έτσι διαπίστωσα ότι έχω ένα θεματάκι με τα λουράκια. Και γιατί να μην έχω δηλαδή; Αφού είναι όμορφα και συνδυάζονται με τα πάντα. Ανάλογα το παπούτσι φυσικά, φλατ ή τακούνια.

love this wrapped asymetric skirt:

Υπάρχουν φυσικά και αυτά που τα λουράκια τους ανεβαίνουν λίγο πιο ψηλά. Αν το ύψος σου δεν είναι και το πρώτο (σαν το δικό μου καλή ώρα) σου προτίνω ένα ζευγάρι strappy heels που είναι ψηλά και δίνουν λίγους πόντους. Αλλά πρόσεξε μέχρι που φτάνουν για να μην κρύβουν όλο το πόδι.

Super Bowl Style - How to Make a Sports Jersey Look Chic - Chicago Bulls sleeveless jersey + a pencil skirt and strappy heels:

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα καλό πεντικιούρ κι έφυγες.

Spring and summer look:

Φυσικά πάντα μπορείς να δέσεις τα λουράκια κοντά στον αστράγαλο.

Strappy shoes:

 :

Boyfriend jeans and lace-up black heels.:

Αν το ύψος σου σε βοηθά μπορείς να επιλέξεις ένα ζευγάρι φλατ και να δέσεις τα λουράκια μέχρι το γόνατο.

Tan or nude gladiator sandals are the perfect way to ease into the bold trend. Wear them with a short summer dress and muted accessories for an effortlessly chic summer look.:

Δεν ξέρω για σας αλλά εμένα μου αρέσουν και τα κλειστά strappy heels.

Strappy Heels:

Black off the shoulder sweater.:

Keep trolleeing!

Σχολιάστε